Навчання є специфічним видом людської діяльності, тому що має чітко визначений соціальний характер. Це пояснюється тим, що в процесі навчання ми отримуємо надбання всіх поколінь людства в різних сферах: медицині, математиці, філософії, іноземних мовах; вчимось мистецтву спілкуватись, що є ключовою компетенцією в будь-яких сферах взаємовідносин; виховуємося як громадяни, соціально активні особистісті.
Навчання – це кропітка інтелектуальна праця, кінцевим результатом якої є вміння успішно розв’язувати завдання і проблеми, з якими ми стикаємось в повсякденному житті. А отже, просто знань чи отриманої інформації не достатньо, а важливим є вміння та навички практичного їх застосування.
З метою підвищити рівень поінформованості викладачів про особливості психічного та фізичного розвитку сучасних студентів, особливості розвитку пізнавальних процесів, особливості профілактичної та корекційної роботи з покращення процесів пізнання, 29 жовтня в КЗ «Мелітопольський медичний фаховий коледж» ЗОР відбувся психолого-педагогічний семінар на тему: «Сучасні студенти та пізнавальні процеси».
Захід був організований практичним психологом коледжу Л.М. Ковальовою за підтримки методиста коледжу І.В. Чуйко.
Учасники семінару методом вибору кольорових карток із зображеннями квітів, листя та фруктів згрупувалися в команди, після чого виконували вправи «Осіннє листя» (шерінг), «Асоціації» з використанням карток «Креатив», «Бінго», «Слухаю уважно», «Не зіб’юся».
Кожне завдання обговорювалося та супроводжувалося коментарями психолога.
Наприкінці заходу присутні розв’язали тест «Чи любите Ви вчитись?» та проаналізували результати тестування студентів першого курсу, проведеного раніше Л.М. Ковальовою.
У ході роботи всі присутні дійшли висновку, що тільки взаєморозуміння та тісна співпраця викладача і студента сприятимуть створенню умов для самореалізації, самовизначення особи студента, розкриттю його творчого потенціалу, формуванню ціннісних орієнтацій і етичних якостей з подальшою їх актуалізацією в професійній діяльності.