Специфіка організації навчального процесу у ВНЗ І-ІІ р.а. полягає в тому, що студенти паралельно здобувають кваліфікацію молодшого спеціаліста та отримують знання з суспільногуманітарних дисциплін, до складу яких входить і філософія.
Знання основ саме цієї дисципліни є підґрунтям особистісного розвитку кожної людини і суспільства загалом. Серед всього розмаїття сучасних педагогічних технологій особливу увагу привертає метод проектів, який не тільки навчає студента здобувати знання самостійно, а й використовувати набуті знання для розв’язування певних пізнавальних задач, прищеплює уміння збирати інформацію, аналізувати її, робити узагальнення, висновки.
Декілька років поспіль метод проектів застосовує у своїй викладацькій діяльності викладач філософії Масленнікова Т.К., яка поділилася своїм досвідом з викладачами коледжу на відкритому семінарському занятті з філософії, яке відбулося 5 грудня 2019 року. Було обрано тему «Проблема свідомості у філософії та медицині». На всіх етапах проектної діяльності студенти взаємодіяли між собою та викладачем щодо добору джерел інформації, форм представлення результатів досліджень.
Разом з традиційними методами викладач використовувала і сучасні методи, такі як – QR – кодування, дебати, «Мозковий штурм».
Колеги високо оцінили педагогічну майстерність Масленнікової Т.К та зазначили: «Метод проектів, розроблений в першій половині двадцятого століття, і в сучасному інформаційному суспільстві не втратив своєї актуальності».